Bachelor

Sitter nyduschad och tittar Bachelor nu, sista programmet och det är dax för val. Älskar Bachelor och Bachelorette, ett tag hade jag en tanke på att jag någongång skulle vilja vara med men hur skulle de gå när jag blir kär i allt och alla?.

Nu valde han han blonda, har läst på tidningarna här att hon är en mytoman, i programmet sa hon att hon hade en man som dog i en flygolycka men nu står det i tidningarna att det inte var hennes man utan någon annans tjej´s man som dog, fattade inte riktigt.

 

Tog en nap innan idag och när jag kom upp på övervåningen så möttes jag av lilla L och hon sa att hon var sjuk, hon fick några konstiga utslag härromdagen och idag var dom och kollade och tydligen var det något (glömt namnet) som va smittsamt och man skulle ta det lugnt så mycket film och chill för mig och L nu tis-ons då jag jobbar.

Drog på mig träningskläder efteråt och sprang bort till gymmet, var läääängesen jag var där och nu banne mig ska de börjas träna igen, Miami snart ju. Idag kryllade det av snygga killar på gymmet, kunde inte sluta titta på dom, aldrig gillat muskulösa män innan men GUUUUU vilka kroppar vissa har. När jag gick på bandet kom det upp en av killarna på bandet jämte mig, sneglade lite försiktigt.

Ska snart gå och lägga mig i sängen, kolla på halv 8 hos mig och en unge i minuten. Har nästan längtat en vecka att få känna smärta och krysta, haha.

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: C

Hej!

Har du någonsin besökt Littleton?

2011-03-15 @ 16:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0