Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu och Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

KÄRLEK!
jag vill och behöver kärlek just nu, vad gör jag för fel?


Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Jag blir kär i allt och alla, kan vara jobbigt ibland. Jag har dejtat allt från Långt hår-->Kort hårt, Modemedvetna-->Icke modemedvetna, Långa-->Korta. Men dom har haft något gemensammt, dom har fått mig på fall. Jag faller för killar som har humor, klär sig snyggt och är snygga (han ska veta om de själv men inge skryta om det). jag faller för killar för våga ta försig och är omtänksamma.

Har sagt det innan men

Channing Tatum

är min drömkille i filmen "Dear John"

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Mia

Men asså det är ingen idé att du trånar efter Mr. Tatum.. Jag träffade han förra veckan på ett Starbucks och frågade chansen så vi är ihop nu, typ.... Men drömma går ju alltid ;)

2011-03-08 @ 06:25:25
URL: http://miaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0