En ledig dag i USA, vad gör man?

Godmorgon USA!

Ställde klockan på 7 igår kväll men när klockan ringde imorse så stängde jag av den, har inte så bra minne av det men jag tyckte väl att jag behövde sova lite mer. Vaknade vid 9 igen och kunde inte starta dagen bättre, skypeade med min syster och ville-bus. Det gör ont i hjärtat av att veta att det är länge till jag får träffa alla hemma, särskillt Ville. När jag åker från detta land om ett år så ska åka direkt till Ville och ALDRIG lämna honom igen, världens finaste pojke.

Idag är jag ledig och den vanliga fråga är då, "vad ska jag göra?". Det är jättefint väder ute men jag är fortfarande inte helt ok i kroppen men kanske tar en runda till starbucks och sätter mig utanför med en bok, men det är ganska tråkigt det med faktiskt..hmmm...

Ikväll blir det troligen till Malin och plugga, det är detta som får mig att må dåligt. Jag hatar verkligen att plugga och har en klump i magen hela tiden, det värsta är att vi ska stå inför hela klassen och redovisa på ENGELSKA om SVENSKA EMIGRANTER. Men jag och Malin gör tillsammans så vi kan ju stötta varandra så det är ganska skönt.

Nu ska jag klä på mig och sedan bege mig ut lite.

Ska berätta lite senare vad som kommer hända mig i USA och vad som väntas, kika in om du vill veta :)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0