Gårdagens Outfit!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mathea

Jag såg din kommentar på mollys blogg ang tatuering på revbenet. Jag har också gjort en tatuering där och kan säga att det gör ont. Alltså, det är klart att det känns. Och att bli tatuerad är en speciell smärta. Det liksom sticker, bränner och skär på samma gång. fast det är behagligt ändå :)



Jag hade dock ingenting att jämföra med, eftersom det var min första tatuering och inte hade en aning om hur det skulle kännas. :) Jag önskar dig verkligen lycka till! Och jag är säker på att allting kommer att gå fint! Vad är det för någonting du ska tatuera förresten?

2011-04-01 @ 08:38:53
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0