Grattis på 3 årsdagen !

Idag är det L´s 3 årsdag!

Imorse när jag kom upp så möttes jag av en stor flicka, fina klänningen och iordninggjort hår. Gav henne min present till henne och en ballong som jag köpte igår på Safeway. Hon fick en pippiklänning och tights som jag köpte när jag var hemma i julas, hon slängde av sig sin fina klänning när hon såg pippiklänningen och ville ha den på sig istället.

Efter ett tag så kom Sandra, hon flyttade hit med sin man och 2 barn. Dom är en sådan familj som flytta var 6e månad, hade också viljat se världen på så sätt. Vi fikade lite och L sprang runt och lekte med sin ballong samtidigt. Helt plötsligt ringer det på dörren och ett ballong-bud kom, kvinna med 7 ballionger knackade på och L blev jätteblyg. Det är sådant som bara händer i USA, en av ballongerna spelade till och med en sång.

När Sandra åkte hem så lekte vi med L´s  födelsedagspresenter och sedan gjorde jag lite mat, mac&cheese idag igen. La L för en nap nyss, fundera på att gå ut och sätta mig lite, det är ca 21 grader här i Golden idag, UNDERBART!!!....

Hoppas ni alla har en bra dag!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Emma Brändmark

Ja det förstår jag! ;)

2011-03-10 @ 22:28:09
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0