Pucker---St. Patricks parad---Beastly

Fredag
I fredagskväll drog jag till Malin och hjälpte henne att passa hennes barn medans päronen var på middag. Det är annolunda att ta hand om 2 barn istället för 1, hade aldrig klarat det. Vi spelade något som hette Skip-bo, det är typ som UNO men mycket krångligare. Vid kvart över 8 kom päronen hem och vi drog oss hem till mitt och gjorde oss iordning för en utekväll i Golden. Hamnade på ett ställe som ligger i en källare och heter "the underground" (fyndigt), riktigt kul ställe. Alltid kul att träffa nytt folk och ännu roligare att träffa sådana man ALDRIG ser dagtid utan bara på helgen, nu pratar jag om Mines-killarna. Mines = NÖRDAR (snygga sådana), Ryan som jag träffade ett tag går i skolan 07.00-22.00 varje dag och på helgerna blir det fest. Träffade en skitsöt kille som hade en svensk flickvän men hon var inte med i Fredags så jag kollade lite extra(HAHA). När klockan närmade sig 2 så gick jag och malin hemmåt men såklart hade jag glömt nyckeln INNE i huset och dörren var låst så blev att försöka komma på hur vi skulle komma in i huset, provade alla dörrar och fönster. Till slut gav Malin upp, hon satte sig i en stol utanför och sa "Ellen, gör dig bekväm...vi sover ute", men jag kände att här ska vi inte ge upp så jag ringde Je som fick komma och öppna, en varmsäng är bättre än en kall stol.

Lördag
Åkte DownTown för att kolla St.patricks parad men missade helt fel vilken gata det var på så slutade med att vi hamnade på F21 och shoppade istället, mötte upp Amanda också. Satte oss på en uteservering och chillade sönder, planerade kvällen och övertalade Amanda att hänga med ut och festa på kvällen. Åkte hem till Amanda och sedan vidare hem till mig och gjorde oss iordning för kvällen, blev många Pucker-shottar och Äppelvodka-drinkar. Vid 21.30 tog vi bussen över Colfax (inte rolig väg) in mot DownTown, man är ganska rädd här man sitter där på bussen och åker den vägen eftersom det är en av dom farligaste att åka och just på kvällen (horgata), hoppade på många konstiga människor på vägen men vi var ju 3 pers så man behövde inte vara rädd själv. Väl framme gick vi till Cheesecake-factory och tog en varsin drink för att sedan gå bort mot Suite 200 och skaka rumpa. Var en kanonkväll med bra musik och trevligt folk, vid 03.30 tog vi en Taxi hem och även denna kväll glömde jag nycklen INNE i huset men som tur väl var så hade dom glömt att stänga bakdörren så vi kom in till slut, däckade gott där sedan.

Kiss me i´m irish

Söndag
Upp tidigt eftersom jag skulle hem till Malin på adoptionsfest, slutade med att Malin fick vara fotograf och jag plockade upp smålappar som folk hade skrivit fina saker på. Har nog aldrig varit så mätt någonsin, första var det snacks (chips,dippar,grönsaker) och sedan kom maten fram som var massa grillat, potatissallad och Coleslaw (pappas är godare) och sedan avslutades det med efterrätter som var typ 10 15 olika sorters cheesecakes,brownies och pajer. När klockan slog 3 så fick vi skjuss hem till Golden igen till mig och fick fnatt och ändrade om på mitt rum. Jag är jättenöjd med mitt nya rum och jätteglad att Malin hjälpte mig och kom på ideer hur det kunde se ut, är även glad att Malin sa till mig att jag bode slänga saker och inte samla på mig massa, TACK! När rummet var klart så körde vi mot Cherry Creek och mötte upp Amanda och gick på bio, Beastly. Jag tycker att filmen var en av dom bästa någonsin men tjejen jämte (läs: Malin) tyckte helt tvärt om. Efter bion åkte vi hemmåt och jag lämnade av Malin på vägen.

Malins fötter är borta

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är tur att du bara lägger upp dom fulaste bilderna på mig så alla ser hur jag verkligen ser ut! TACK ELLEN! Du är ju bara såååå snäll :) haha

2011-03-15 @ 06:32:30
URL: http://amandalinusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0