MMM den smaka ju verkligen bacon!

Har hoppat över några dagar, sorry för det!

I Tisdags hämtade jag upp Malin och sedan åkte vi vidare till Starbucks Arvada, dom har ju trådlöst internet på SB och alltid är det mysigt o sitta någon annanstans än på sitt rum. Vi hade bestämt oss för att plugga och hitta fakta om svenska emigranter men det är totalt OMÖJLIGT, PAPPPAAAAAA? Iallfall så slutade de med att vi kollade på hotell i Denver till 19 Mars då Malin fyller år, ska fira ordentligt då hade vi tänkt. Malin sattes även på repeat (upprepning), 10 gånger sa hon 10 halv 11, 10 halv 11, 10 halv 11 (utan o typ tänka på det) , jag tror hon hade jobbat lite för mycket den dagen. Vi satt där till stängning och gjorde inte mycket nytta, men det var skönt. Sedan stack vi till King Soopers en snabbis, jag blev så sugen på chocklad. Jag kom utspringade och sa till Malin och blunda, jag tryckte in en bit chocklad i munnen och sa, "visst är den god?", det var typ Dajm. Sen satte jag in en bit i munnen och även jag hade nog jobbat lite för mycket den dagen (läs: ledig den dagen), uttryckte mig med "MMMMMMMMM JA DEN SMAKA JU VERKLIGEN BACON", whaaat? Jag som inte ens är så förtjust i bacon, hur kan jag blanda ihop det med DAJM?

Igår var jag ledig men valde att följa med J och L till en inomhus lekplats som låg i Cherry Creek, Monkey Bizness. L lekte på i ca 2 h och sedan åkte vi vidare till en affär som var svindyr (dom hade Odd Molly där) och sedan åkte vi vidare till Cherry Creek Mall, jag och J turades om att gå in på F21. Jag var på jakt efter ett par svarta tighta jeans och hittade ett par skitsnygga, det var snöring istället för knappar och när jag kom fram till kassan så var det final sale på dom så jag fick dom för $7.

När vi kom hem kikade jag lite tv och sedan somnade jag såklart i sängen utan att ställa klockan, vaknade halv 6 och jag skulle hämta Malin 6 eftersom jag skulle till au-pairmöte och hon skulle joina oss. Bowling i Littleton stod på schemat, lätt match att hitta dit men ingen var där när vi kom. Alla trillade in typ 15 min försent, även Lcc´n. Vi träffade den svenska tjejen som är i min grupp för första gången, hon heter Caroline och kommer från Växjö (knäppt ha?) och numera tycker hon nog att jag och malin är dom knäppaste hon träffat. Malin och jag är ingen bra kombo om man ska vara seriösa, dom spanska och franska tjejerna glodde ut oss totalt. Efter bowlingen stack vi hem med ett litet stopp på Safeway och köpte en heliumballong till idag. När jag kom hem provade jag byxorna som jag köpte på mallen, insåg då att jag köpt storlek 27 men jag hade turen att få på mig dom, grymt snygga!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anita (Malins mamma)

Hej Ellen måste berätta att din blogg är lika kul att läsa som Malins läser dom varje dag:-) Är så glad att Malin har dig nu när hon har så himla svårt i hennes familj. Utan dig hade hon nog redan varit hemma, när du kommer till Sverige igen så får du komma till Jönköping och hälsa på oss hade varit kul att träffa dig. Hälsa Malin och ha en Riktigt Trevlig Helg! Anita

2011-03-10 @ 20:25:38
Postat av: Anonym

Jag tycker inte alls att ni är dom knäppaste jag träffat!och lite knäppa är ni men på ett bra sätt!! :D

2011-03-11 @ 07:36:12
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0