Mycket att se fram emot!

Jag har glömt att berätta vad som kommer hända som närmsta månaderna nu.

APRIL:
Mamma, Pappa, Bror, Syster och hennes pojkvän kommer över och hälsa på några dagar. Det ska bli så kul att visa dom hur jag bor här i USA och ska bli kul att träffa dom, var ju i julas senast. Jag ska snickra ihop ett program vad som händer dagarna dom är här, Hockeyn är redan planerat. LÄNGTAR!

MAJ
F som i FLORIDA. Jag ska åka med min hostfamily dit, dom har lägenhet i Florida och vad passar inte bättre med en semester dit då?!. Ett av mina drömresemål går till Florida så ska bli superskoj, ska vara där 10 dagar. Hoppas bara det är fint väder. GRYMME SKOJ!

JULI
Bröllop i Michigan för J´s syster och hennes blivande man. Ska bli kul att se lite annat av USA än bara Colorado. INTRESSANT!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

....September.....kanske kanske Anna kommer till dig!!

Jag vill åxo åka till Florida!!

Puss å Kram

2011-03-02 @ 07:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0