solsting i Golden

Sitter ute på framsidan nu med en nygjord Chailatté och bevaka TAIF-HÄSTEN, dax för vinst nu Tigrarna.
Idag är jag ledig, det är Fredag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu på dagen, bode ju vara utomhus men vad ska jag göra?! Det är typ 20 grader här idag, UNDERBART.

Ikväll blir det att hämta upp MalleBalle och bege oss till The Yardhouse och käka en mycket god middag, om jag får tag på ett bord dvs. Nu dom sista gångerna vi varit där så har det varit typ 40 min. väntetid så vi har alltid gått vidare men ikväll banne mig får det bli käk där.

Nu ska jag "kolla" vidare på hockeyn, hörs sen!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anita (Malins mamma)

Hoppas verkligen ni får bord ikväll det är ni värda och jag hoppas även ni får en kanonkväll. kramiz

2011-03-25 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0