Strålande sol i Colorado

Strålande sol även idag.

Har planerat playdate med en tysktjej i parken om en timme, dock är hennes äldre barn i skolan så hon skulle bara med sig sin 2månaders baby. Egentligen gillar jag inte att umgås med icke svenska au-pairer, alla är jäääätttesnälla men jag är sååå dålig på engelska så är alltid så rädd att det ska bli sådan pinsam tystnad:P

Idag jobbar jag till 4 och sedan kommer Ja hem och då tänkte jag dra till gymmet, var ett tag sen nu. Je är på sjukhuset mellan 8.00-00.00 idag så har ingen bil att låna idag, Ja har en ny bil och den är växelspak men är lite rädd att köra den nu när jag är van vid automat och framför allt så är ju bilen som sagt ny. Eftersom Je jobbar sent idag jobbar hon bara 08.00-12.00 imorgon så det är chill.

Nu ska jag läsa en bok för L och sedan äre påklädning och sedan iväg till parken. Ha en bra dag allihop!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0