"Oh, you guys must have been pretty hungry"

Fredag - The Switch
J&J hade långdag båda 2 så jag fick ha Lu från klockan 12.00-22.00, ganska mysigt faktiskt. Malin kom vid 3 med henne barn till parken så barnen lekte medans vi försökte komma på hur kvällen och helgen skulle se ut. Vid halv 4 så fick Malin sluta så vi tog barnvagnen till posten, mataffären och sedan hem. När vi kom hem myste vi alla 3 och läste lite böcker och sedan var det läggdags för trollungen och när hon lagt sig åkte vårat gottis fram. Vi hade hyrt film också, The Switch (Jennifer Aniston) så vi kollade den och sedan var vi så trötta så vi somnade nästan på direkten.

Lördag - Malins 25-årsdag
Jag väckte Malin med sång, chokladmuffins och Victoria Secret-påse. Sarah hämtade upp oss vid halv 9 för att sedan dra vidare DownTown och ha skola, var faktiskt en mycket rolig skoldag den dagen. Först hade vi lite redovisningar och sedan bar det av till Denver-Coliseum där det just nu är POWWOW, dvs Colorado är ett ställe där det tidigare fanns mycket native amerikans (indianer) så varje år firar och hyllar man de på olika sätt. Det är en av det coolaste jag varit på, insåg i Lördags att indianer fascinera mig mer än jag trott.


tror han hamnat lite fel

När vi tröttnat på indianer så åkte vi hemmåt och gjorde oss redo för kvällen. Vi pratade med Tess och hon hade tydligen festat dagen innan också så vi fick flytta fram förfesten hos henne lite. Caroline (au-pair från Växjö) kom och joina mig och Malin på mitt rum, vi blandade drinkar och hade myspys innan det var dax att åka till Tess. Vi körde Beerpong och Flipcup, jag var kung på beerpongen. När klockan blev lite för mycket så åkte vi downtown till en hemmafest och när vi skulle dra vidare till Suite200 insåg vi att klockan visst var halv 1 och ställerna stänger halv 2, stabilt läge flickor!! Som vanligt hamnade vi på Subway innan vi tog en taxi hem till Golden. När vi kom hem så började Malin med att dra ner hela min gardinstång och sedan tappade hon balansen, blev lite för mycket för dig ha?! ;)... var ju trots allt hennes f-dag, då fåre vara så!

(mer bilder kommer)

Söndag - Brand i Golden

Vaknade vid 13.00 utvilade och inte ett dugg bakis. Gick ut en runda i Golden, lämnade tillbaka filmen vi hyrt och sedan gick vi och käkade. Tog potatismos och kyckling, det var så jädrans gott och det märkte ju servitören också för när han gick och hämtade våra tallrikar så sa han "Oh, you guys must have been pretty hungry", pinsamt. När vi sitter där och käkar så ser vi hur rökigt det är i bergen och får sedan reda på att det är en stor brand uppe i bergen. Chillade hemma sedan och jag somnade som vanligt (försöker alltid somna i smygmen går inte) och sedan åkte vi till Kohl och avslutade kvällen på Donken innan det var dax att åka hem till Golden igen. Somnade gott den natten!

Elden!

 

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: mammsen

Ni skulle ju kunna försöka få med Beerpong som OS gren!

2011-03-22 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0