WOHO, snygg kille

Jag tog mig ut faktiskt, packade väskan med bok och begav mig till Starbucks.

Väl framme blev det att ta av sig min bikerjacka eftersom det typ var stekigt ute (ca 20'C). Jag gick in och köpte en jordgubbssmoothie och började läsa min bok men gick sådär, ringde min snygge vän Kristina istället. När jag sitter där och prata så går det in en skitsnygg kille på Starbucks och sedan sätter han sig utanför och VRÅLGLOR och när han vänner kommer står han och pekar på mig, vad ville du mig amerikanska snygga kille?

Efter ett tag stack jag hemmåt och då får jag nyheten att J&J´s närmsta vänner har fått barn imorse (en månard för tidigt), blev en liten flicka och dom alla mådde bra. Det är så roligt för jag var med när dom berättade för alla att L var på smällen och nu sitter dom här med en liten flicka i famnen, GRATTTTTTIS K och L :)

Gick in och kollade lie tv och sedan ringde Malin och sa att hon och hennes barn kom till parken så mötte uppe dom där och lekte lite, när hon slutade stack vi och käkade och pluggade lite. Åkte till Walmart och köpte mig en trippeltång, blev sååå vackert när jag provade Malin´s härromdagen. Nu sitter jag här i sängen, lämnade av Malin nyss. Imorgon blir det jobb som vanligt och sedan på kvällen tänkte jag ta gymmet, var ett tag sen jag var där nu.


Godnatt alla glada!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0