26 / 5 - 2011

God Morgon USA, God Eftermiddag Sverige!

Uppstigen för ca en ½ h sedan, jobbjobbjobb. Idag vet jag inte vad som händer, hoppas jag kan komma på något att göra, känns som jag sett allt i Golden men hmmm kanske finns det något mer, troligen är det ju så!

"4 bröllop" igår var så kul och se, jag vill också ha ett så roligt bröllop. Man kände igen några av killarna som var där, en av dom är TAIF´s gamla målvakt (tror de va han iaf). Är det bara hockeykillar som är så roliga på fest eller kan jag gifta mig med någon annan och ha minst lika kul? (självklart!)

Nu ska jag göra mig lite frukost och sedan göra mig iordning för dagen!

Hörs sen!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0