"ALDRIG I LIVET"

Godmorgon Godmiddag Godkväll!

Uppstig vid 06.55 och dags för jobb, egentligen kallar jag det inte jobb för JOBB låter som något man hatar (även om det är ett roligt jobb) men jag älskar att tahand om lilla L när hennes päron är på work.

Vid 10.00 stack vi till parken och L fick springa av sig med dom andra barnen. Efter ett tag kom Angela och hennes unge T som L lekt med innan, Dennis var ju i hans familj innan. L occh T sprang omkring och lekte jätteduktigt och L berättade hela tiden att hon tyckte T var söt och att han var en prins och hon skulle pussa honom så dom kunde få barn. gulligt!!
Annan rolig sak som hände var att Angela undrade om jag hade några amerikanska vänner och jag svarade att jag hade Mr Långhåring och att vi brukade festa med hans gäng, då säger Angela: "kan jag få hans nr så jag kan festa med dom också" och det som kommer ur min mun är då "ALDRIG I LIVET", men sen insåg jag att jag överreagerat och sedan fick jag berätta hur läget låg till...ELAK JAG ÄR!! =P


Nu har jag nyss lagt L, hon somnade på direkten men kan förstå henne eftersom hon sprang som en dåre i parken. Får se vad som händer i eftermiddag när J kommer hem, kanske en shoppingrunda, kanske inte!

Nu ska jag kolla lite tv och kanske ta en nap också eller går jag ut och sätter mig i solen eftersom det typ är 20 grader ute, har ni snö i Sverige el? ;)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0