Börja sakta sjunka in.....

En sak som jag inte tänkt på förrens nu är att jag kommer att missa mycket i Sverige nu när jag är här. En sak som skulle vara så roligt att se är min brors och kusins student. Allt som har med studenten att göra, Bal (dom ska gå tillsammans), poängjakten och inte minst STUDENTDAGEN. Jag har tänkt hela tiden att det är lungt att jag inte kommer men nu på sistone när jag tänkt på det så vill jag bara mer och mer hem.

Jag har dock planerat att komma hem i slutet av sommaren istället och hälsa på då jag är ledig igen. Man kan ingenting göra, jag börja jobba igen 6 Juni och så får det bli.

Jag hoppas jag får se studentfesterna live iallafall, en cam från kusinernas hus och en cam från mitt egna hus.


Jag och Bror Petter

Jag och Kusin Anna

Lovar att skicka er fina studentpresenter och så firar vi extra mycket när jag kommer hem:)


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0