Det är historia!

En sak som ALLTID kommer följa med mig i mitt liv är händelsen sommaren 09, jag vill inte berätta vad som hände med tydligen vill alla veta och framför allt så tror alla dom VET vad som hände.

Jag säger nu en gång för alla, det är 2 (TVÅ) personer som vet vad som hände den kvällen och det är JAG och en till. Så många månger jag fått höra vad som hände och det har spridits OCH HUR FAN VET NI SANNINGEN? Det hände på värsta stället på jorden, TINGSRYD (!), där rykterna går som bara den.

Senast idag fick jag hör av en nära kompis att en kompis till honom hade frågat VAD HÄNDE EGENTLIGEN? hur visste min kompis kompis från början?

SÅ en gång för alla, SLUTA SNACKA! Vi är 2 personer som vet vad som hände och jag står för vad jag har gjort och om inte den andra personen gör det så är det upp till honom men det ska INTE vändas som att jag ljuger eller hittar på bara för den andra personen råka vara en känd person.

Det blev som det blev och gjort är gjort, men nu är det HISTORIA!

OK?


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0