en promenad kan väl inte skada?

Tjosvejs!

Är tillbaka på mitt favoritställe, Starbucks. Har suttit här ett tag nu, köpte en chailatte som vanligt och den va god som vanligt. Sitter och fundera på vad som händer senare idag, klockan är ju bara halv 1 här i CO. Blev tidigt uppstigning imorse eftersom J&J skulle på yoga, trodde L skulle hata att bli ensam lämnad med mig men det gick hur bra som helst, gullunge!

Tänkte jag kanske ta mig en promenad eller en runda till gymmet lite senare, känner jag verkligen måste komma igång på riktigt nu. Är fortfarande sjuk, har sjuk hosta så vet inte om det är saå bra att jag anstänger mig men en promenad kan ju inte skada, väl?

Btw kom en gubbe nu in här på SB och gick fram till alla och lämnade en lapp till några tjejer och sedan gav dom honom pengar och sen kom han till mig, vet inte ens vad det handlade om. Det var en gammal man som inte sa ett ord, säkert någon som luras, jag sa nejtack till honom.... min pappa har lärt mig de ;)

Nu ska jag fortsätta smutta på min Chai och sedan cykla hem och se vad som händer där.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0