En vardag i Colorado

Hej alla glada och icke glada!

Idag är en ganska lugn dag, har inte hittat på så mycket än sålänge. Var en runda i parken nyss men nu är det det dags för lite lunch och nap snart, blir tidigare idag eftersom L vaknade redan vid 05.00 imorse.

Ska passa på och dammsuga och städa lite medans L sover, hoppas hon inte vaknar. Senare idag vet jag inte vad jag ska hitta på, fick precis ett sms av J som berättade att hon tänk fel och att hon inte alls skulle vara på jobbet/skolan till 7 imorgon utan IDAG så blir en heldag med trollungen idag, inget mig emot.

På Onsdag åker jag ju till Florida med, är lite nervös eftersom jag känner på mig att Usama Bin Laden´s gäng kommer spränga alla plan inom USA, är jag knäpp eller knäpp?! ;)

Nu ska jag laga lite mat, hörs sen!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0