Grillkväll i Lakewood

Tess hörde av sig igår när jag satt på SB att det var grillbarty på kvällen och det tackar man inte nej till. Så igårkväll begav jag mig till lakewood, grillade hamburgare och träffade massa nytt folk. Efter Tess inte längre är au-pair och har gått i skolan + har en norsk/amerikansk boyfriend så blir det att mest av gänger var amerikaner.

 

Eftersom killarna inte fick igång grillen efter x-antal försök så blev dom nog glada sedan när vi flickor fick fyr på det, även om det var med 100 sidor reklamblad, pinnar och kottar. jag och Caroline grillade Hamburgare som var såååå goda, vattnas i munnen nu när jag tänker på det.

 

En annan sak som hände var att Tess välte hela min väska med cider i och det roliga var att flaskan gick inte sönder, det försvann bara cider från flaska (magic?). Kvällen var jättetrevlig och hoppas på grillparty snart igen!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0