"hockey-ellen"

Känner mig som världens tråkigaste människa här på bloggen.

Idag har jag inte gjort mer än att haft en sovmorgon, skönt även om jag har det VARJE DAG typ nu för tiden. Vid lunchtid lånade jag bilen bort till Colorado Mills, kände jag behövde komma ut lite och kolla i lite affärer. Blev lite mer än vad jag tänkt miiiiiig, som vanligt. Nu är det verkligen shoppingförbud för Ellen C! Men allt jag köpte var faktiskt på REA och så äre okej, ellerhur mamma? =D

Nu ikväll har jag varit på Zumba, det var roligt MEN hon körde samma pass som förra veckan så det var sådär skoj, tjejerna som beter sig som 14 var där också, man har sådan lust att dra dom i håret!

Nu sitter jag insmord här i sängen och ska kolla på "Fyra Bröllop", ganska kul att jag vet vem tjejen gifter sig med ikväll, han har spelat hockey i Oskarshamn innan (hockey-ellen, det är jag de). Snygg är han också!

Imorgon blir det jobb mellan 7-8, J ska på Yoga.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0