Hoppas på en kanon helg, i need that!

(nästan) hela dagen har varit en deppdag!

Jag gick upp 06.30 för att jobba och allt gick jättebra, J kom hem med chailatte (gulle henne) och jag gick och la mig lite igen och pratade med Ville-bus på skype. Gjorde mig iordning och tänkte jag skulle möta upp J och L i parken men dom hade redan hunnit gå vidare, istället träffad jag Sarah som var där med sina 2 värdbarn. Vi satt och pratade lite och helt plötsligt körde en annan au-pair förbi, han heter Thiago, kommer från Brasilien och är faktiskt ganska söt.

Efter ett tag så gick jag hem igen och mötte J och L på gatan som också var påväg hem. Vi gick in och jag gick och satte mig och kollade på tv och det var DÅ min kompis sa att en av hans kompisar frågat om händelsen 2009, där sprack det för mig. Tårarna rann från min kind, jag kände mig som världens svagaste människa och där var min dag förstörd.

Gick och la mig igen och bestämde mig för att inte göra mer för dagen och så blev det. Jag har suttit i mina mjukisbrallor, linne och avgråtet smink i soffan hela kvällen. Pratade lite med Caroline och bestämde vad som händer i helgen, hon räddade min dag i sista sekund.

Carolines kompis (au-pair) är här och Carro ska visa hennes runt i colorado, imorgon ska dom kanske till Coors Brewery och då hänger jag med dom på kvällen och sover hos Carro....eller om dom inte ska till Coors Brewery imorgon så tar jag bilen imorgon kvällen och kör hem på kvällen och åker istället med dom på Lördag och festa rumpan av oss, hoppas helgen blir en kanon helg, jag behöver det!!!

Förresten fick jag ett mejl på fejjan av en snygg kille som sa "om du är ledig på Lördag så har vi en spelning, hade varit kul att se dig", men jag har lärt mig att inte vara desperat och jag behöver en festhelg så blir att skaka rumpa i DownTown Denver istället med Caroline och Emma.... kommer ju mer tillfällen;)

Nu ska jag kolla på fyra bröllop, måste ju se om Rosa/Hockey-bröllopet vinnet resan;) NATTI!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0