Something Borrowed

Nu ikväll blev det käk och bio med Caroline som det var bestämt. Vi träffades upp på våran gamla vanliga parkering och vandrade upp till 16th Street Mall (gatan där alla affärena ligger), hittade ett ställe och käka på och beställde in CHARDONNEY (+sprite för mig). Satt och snick snackade, kollade på folk och upptäckte sedan att det var brandbilar runt oss, brann det? fick aldrig reda på de iallafall.

När vi käkat klart så var det lite tid innan bion började och vi sprang in på F21, affären är jättestor och alltid hittar man något. Jag hittade underkläder och en jättemysig kofta, såklart bara sådan jag behövde:)

Vi hade tänkt att kolla på Bridesmaid men när vi kom dit så var den slutsåld så vi hittade en annan istället, Something Borrowed. Såklart hamnar man alltid på kärleksfilmer där man skulle vilja vara tjejen som får hångla med den snygga killen i filmen och även så var det ikväll. Dom i biosalongen tröttnade nog efter ett tag när dom hörde mitt "ÅHHHH, NAAAAW, JAG VIIIIIILL", bjuder på de!. BTW, filmen var sådär men värd att se (pga killen) tycker jag.


Medans alla andra lipade i biosalongen för det var SÅÅÅ sorligt så lipade jag för jag aldrig kommer få denna underbart snygga man...eller?

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Caroline au-pair

Och vad fan hände med att inte lägga upp den bilden någonstans??????? kan du inte ta en fin bild på mig istället:P

2011-05-22 @ 09:56:38
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0