Tänk att du suger in en tampong!

Godmorgon Godmiddag Godkväll Godnatt!!

Nu är väskan packad, hoppas bara att allt är med, känner på mig att det är något jag glömt men skitsamma. Klockan 08.00 åker vi mot flygplatsen och sedan är det en flygresa på 4 h till Florida, med tidsskilland är vi på plats klockan 16.00.

J sa till mig att ta med träningskläder om jag ville för man kunde gå till något gym där vi bor eller kunde man gå/springa på stranden, måste suga på den karamellen lite. Kanske bode satsa på att bli brun istället, PRESSA ;) hörde jag olja?


Nu ska jag snart släcka lampan här i mitt rum i Golden men innan dess måste jag berätta ett tips till er där ute som vill träna dom inre-nedre-magmusklerna, en vän till mig (vill inte nämnas vid namn) berättade ikväll tipset:
Tänk att du suger in en tampong!

Tack så mycket för tipset, ska genast börja suga!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Caroline au-pair

HAHAHAHAHAHA:P

2011-05-04 @ 08:36:06
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/
Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-05-04 @ 09:25:11
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: mammsen

Olja har man på salladen!

På kroppen - blir du ett visset salladsblad!

Låter farligt!

Puss och ha det bra.

2011-05-04 @ 16:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0