Goodbye my friend!!

Igårkväll blev det en runda till DownTown Denver och partaja lite, jag körde men jag har ju lärt mig att partaja utan att dricka. Mötte upp Caroline på "vår"  parkering för att sedan vandra ner mot Market Street där dom andra väntade.

Beställde in ett glas vin och kvällen var igång. Som många redan vet hemifrån Tingsryd så är jag partypingla och såklart kunde jag ju inte hålla mig helt ifrån ETT glas vin (man får faktiskt dricka så lite pappa). Vi var på 2 olika barer, proppat av folk eftersom U2-konserten var igår så barerna var smockade med folk och när man är nykter så är det sådär kul att trängas runt med fulla människor. Vid halv 1 begav vi oss till Subway, jag hann få i mig några heliumballonger som är min favoritsysselsättning på våra utekvällar.

Vid 1 rullade min bil hemmåt mot Golden och jag hann se typ 20 polisbilar ute som tagit fulla människor i bilar, inte smart att köra fulla höddeniiiii;)


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Man kan vara pingla utan party också!

2011-05-22 @ 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0