Au-pair - och hostmummöte

Godmorgon!!

Har precis stigit upp och ska jobba strax, idag är L i skolan så ska städa lite hade jag tänkt och förbereda för ikväll. Ikväll blir det au-pairmöte med au-pairer och hostmums men J kan inte följa med för ingen kunde ha hand om L så jag får åka själv. Förra året´s au-pair&hostmum-möte  så satt au-pairerna i ett rum och en au-pair snackade skit om sin hostmum och i andra rummet satt alla hostmums och där satt au-pairens hostmum och pratade om henne, stabilt.

Man ska iallafall ta med sig mat som påminner om sitt hemland, förra året gjorde jag köttbullar men detta året blir det pastasallad (snabbt o slänga ihop), vet inte om pastasallad är så svenskt men whatever.

Nu ska jag gå upp och se vad L hittar på, blir att göra frukost och sedan lämna av henne.

Hörs av lite senare!!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0