babymys och inställda planer

Igår tog jag bilen till Brighton för att äntligen träffa Sandra´s lilla nya bäbis. Behöver kanske inte säga att jag blev sugen på att bli mamma redan igår (läs: 10 år sedan) när jag såg hennes lilla mörka kalufs och minikläder. Satt och tittade på henne, bäbisar är det bästa som finns!  Blev att hänga lite i deras nya hus och sedan åkte vi vidare och hämtade upp hennes ena pojke för att sedan åka och hejja på den andra för han skulle springa lopp med hans skola. Loppet var att springa över en gräsmassa så kanske inte var jätteseriöst, men tydligen kunde man vinna en hel kalkon (thanksgiving snart).

Vid ca 2 åkte jag hemmåt igen, stannade till hos Tess påvägen hem, hjälpte henne och hennes boyfriend att flytta. Dom flyttade typ 50 m. från sin andra lägenhet men denna är mycket fräschare och större. Åkte hem tidigt, var jättetrött efter att all min energi gick att titta på bäbis hela förmiddagen. Åkte hem och somnade på direkten, skööööönt.

Egentligen skulle jag och Mr umgåtts igår (och helgen), jag hade fixat biljetter till Lykke-Li (hon är på USA-turne), skulle vara kul att visa Mr lite svensk musik och även alltid kul med konserter. Mr ringde i Torsdags och berättade att han var tvungen att åka iväg och jobba 5 dagar så vi kunde inte ses denna helgen, därmed fick jag en annan som kunde köpa biljetterna (tur), hade ju ställt in mig på att går på konsert och har kul hela helgen men istället står jag utan planer. Han dock att han skulle göra något fint för mig för han var tvungen att ställa in planerna så nästa helg så ska vi på H&M och sedan ska vi på Yardhouse, 2 av mina favoritställen.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0