Happy Thanksgiving!!

GUUUUUUD, vad mätt jag är!

Då var denna Thanksgiving snart slut och det har varit mycket trevlig. J&J hade kompisar över så vi blev ett litet gäng iallafall, fanns dock mat för minst 50 pers.

ser så liten ut på bilden

mmmmm mums..

Har varit en chill dag annars, steg upp vid 05.30 för att släppa ut hunden men märkte även att en liten L redan hade vaknat och gått upp på övervåningen, tur hon inte var ledsen iallafall. Vi tog det lugnt och kollade lite film till J kom hem, hon hade en Chailatte med sig hem till mig (behövligt), gick och la mig en stund till innan jag gjorde mig ordning lite. Det har gjorts mat heeela långa dagen, ska ju vara mycket mat på Thanksgiving och Kalkonen var inte lite men ACK så god.

Har pratat med en viss MR idag med, ska köra hans bil (hans kompis här i Golden lånade den idag) till honom ikväll och sedan skjussa han hem mig imorgon. Får se vad vi ska hitta på, hoppas han inte bjuder på mer mat bara...kommer troligen spy då.

Nu ska jag kolla lite tv innan han hör av sig!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0