H&M IN DENVER


Har ju glömt att berätta att väntan äntligen är över.

H&M HAR ÄNTLIGEN KOMMIT TILL DENVER!

Dom pratade att H&M skulle komma till Denver redan när jag kom till USA för mer än ett år sedan men det har tagit tid, men nu äntligen är H&M här.

På Torsdag släpper dom ju även Versace, tänkte jag skulle se om jag fick tag på tightsen med palmerna på som är så coola. Jag tror man har stor chans att få tag på det man vill ha av Versace eftersom Colorado inte är någon "fashion city" som typ NewYork där alla skulle kunna går runt i tights med Palmer på i skrikiga färger....vi får se.
Även ganska gytt att det är mycket billigare även om H&M är Svenskt märke, tightsen kostar 299:- i Sverige, i USA kommer dom kosta 189:-. Det skiljer 500 kronor på vissa varor, helt sjukt!


grymma!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0