Klockan är 20.43

Nu går jag och lägger mig. Helgen började bra men slutade inte som jag hade tänkt, jag är mer värd än detta!!

Följde med till Denver idag, J och L skulle till Svenskaskolan så dom släppte av mig på Cherry Creek Mall och hämtade upp mig efter 2 h. Kikade på Urban Outfitters, F21 och V.S, absolut mina favoritaffärer!
Skulle som sagt till H&M idag, blev inget med det och någon info har jag inte fått, telefonen har varit tyst hela dagen...fråga mig inte varför. 

Orkar inte bry mig längre om jag ska vara ärlig, jag har gett så mycket men inte fått något tillbaka,
har insett att jag är värd mer än så!

Klockan är 20.43 och nu går jag och lägger mig!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Vilken skitstövel :(

2011-11-21 @ 18:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0