L´s tattostudio

Blev bättre under dagen med mig, jag pratade med folk som betyder mycket för mig som fick mig på fötter.. och apprå på fötter så köpte även något som gjorde mig extra glad (kolla senare om du är nyfiken). Ikväll åt vi middag bort hos J&J´s kompis, jag hjälpte henne lite med hennes barn förra året (remeber?). Vi åt grillade räkor, couscous..mycket gott. Jag busade med L och S också, vi lekte prinsessor och bröllop.
Vi åkte hem typ vid halv 7 och sedan dess har jag bara tagit det lugnt.
smsat lite med Mr, planera helgen lite. Tänkte ta med han på en konsert men vet inte om det kanske bara bli middag på Fredag.


L har öppnat tatueringsstudio, jag och L har samma tatuering...betyder att vi är coola typ!

apprå på tatuering så tatuera sig min hostdad för typ 10onde gången imorgon, jag är själv så sugen på en ny tatuering...jag har lite ideér i huvudet....får se hur jag gör.

Nu ska jag sova!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: MICHELLE

Sv; Åh va gullig du är! Ett par 38or är jag ute efter :) Jag är villig att ge 2000, kan överföra till dig närsom!

2011-11-09 @ 13:59:53
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: mammsen

Som sagt - less is more!

2011-11-09 @ 17:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0