Leverans från Tingsryd/Sverige till dörren


MUMS

Var det meningen att SMP med "ingen flyt för TAIF" på framsidan skulle med? ville ni göra mig lite glad att jag slapp deras förluster iallafall? ;);)

Vilken chock jag fick idag när det ringde på dörren och Linnea stod utanför med henne pappa och syster, funderade på om jag skulle sätta på kaffe först. När dom kom in så berättade dom att dom hade leverans från Tingsryd till mig. Linnea är också au-pair här i Colorado och hon har släkt i Tingsryd så när hennes pappa var nere i Tingsryd från Varberg där dom kommer ifrån så hade han varit snäll och tagit kontakt med mina föräldrar om dom ville skicka med något när han skulle hit och hälsa på Linnea.

Tydligen hade han ringt till mamma när jag var i LA så mamma bestämde sig för att inte säga något till mig istället för att fråga vad jag ville ha. Min Morbror´s family (kusiner) hade även skickat med ett litet paket till mig. Jag blev så överaskad när dom kom där med en BÖRJES(varuhus i Tingsryd)PÅSE full med massa godsaker.Marabouchoklad, Malacosnören, Naturgodis, Ballerinakex, Varmakoppensoppa, Tacokrydda och massa massa annat.

TackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTack


(men ville ni att jag skulle bli tjock? haha)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

surprise surprise ! De var väl snällt av Linneas pappa att tänka på dej gumman !

2011-11-04 @ 06:30:16
Postat av: mammsen

Lite trick or treat från Sverige!

Ibland är världen inte så stor - tänk vad snällt med direkt leverans.

Tjock? - nej!Du har säkert några du kan dela med. Svensk muta - allt finns inte på IKEA. Trollungen kommer kanske hänga på ditt rum extra mycket nu ett tag.

Annars får du dansa extra Zumba.

Du kan börja med att fira TAIFs seger mot Malmö.

Det går bra nu!

2011-11-04 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0