Min hostmum är en ängel!

Usch, för snart nästan 24 timmar sedan satt jag här i min säng där jag sitter nu helt förvirrad och superledsen, idag är det bättre.
Min hostmum är en riktig ängel, hon räddade min kväll igår och hela min dag idag. Hon frågade om jag ville hänga med till gymmet i morse och såklart hängde jag på. Kan inte fatta hur svag jag är, först körde vi rullband ca 30 min (+boytalk under tiden) och sedan körde vi vikter (typ första gången i mitt liv). Jag trodde jag var starkare än jag egentligen är, men J hjälpte mig så gott jag kunde. Jag har aldrig vågat dra mig bort mot vikthörnan på gymmet eftersom jag är rädd att göra fel, ännu värre om någon säger till mig att jag gör fel. Kan ju säga att jag känner i armar och bröst att jag lyfte vikter idag, kanske sådär man ska känna när man varit på gymmet!?..... Det jag saknar med att träna är någon att träna tillsammans med, bli puschad av och känna att man vill visa hur bra man är, tyvärr kör jag övningar till jag känner att jag inte orkar mer....tyvärr.

När vi kom hem så åkte vi direkt igen, åkte till en frukost/lunchställe som servera mat fram till lunch och sedan är det Yoga i samma lokal, var jättegod omelette som jag käkade och väldigt poppis ställe, var proppat med folk. Åkte en runda till Target också och kikade på alla julsaker, om 8 dagar är det första December!!!!!

När vi kom hem därifrån så hittade jag min telefon som jag inte haft med mig till där vi käkade, missat samtal + facebookmejl... kändes ganska skönt MEN är fortfarande lite förvirrad om jag ska vara ärlig....vi får se hur det går.

Nu ikväll åkte jag bort en runda till en secondhandaffär som jag aldrig varit på innan, denna var dubbelt så stor som Good Will som jag bruka kolla på. Kan säga dig att jag provade 20 (TJUGO) 501:or Levisjeans (som jag tänkte klippa av) och fanns massa paljetttröjor och snygga kavajer, ville köpa allt. Fick med mig ett par gröna jeans, minijacka + 2 skärp.... ska åka tillbaka snart hade jag tänkt!

Annars ikväll har inte hänt så mycket, kollat lite tv och nu är det strax dags för sängen. Imorgon börjar jag 7.00, lämnar L i skolan och sedan ska jag hämta henne och sedan är troligen hennes Mamma hemma efter de. Tänkte jag kanske skulle ta ett snack med Mr imorgon, han var tydligen ledig. Sen blir det jobb på kvällen imorgon igen vid 19.00 till morgonen efter.

Nu blir det sängen som sagt, Natti!!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0