Nattligt besök......

Galet de kan bli, inatt blir jag inte ensam!

Igår när jag var påväg tatt gå och lägga mig så hörde Tess av sig och sa att hon kom till Golden, hade gett henne förslaget innan under kvällen men trodde inte det skulle gå igenom men visst vare så. Hon trillade in vid 9, satt och snackade en stund,drack öl (som mr glömt kvar) och åt massa choklad som blev över från Halloween och sen nu ar vi kollat på film. Vi båda fick reda på här nu ikväll att min favoritfilm är även Tess favoritfilm..... THE HOLIDAY.

Vi båda somnade i soffan och nu är båda (läs: JAG) pigg igen för jag gick och borstade tänderna, hatar att somna så gott i soffan och sen bli så pigg.

Godnatt!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Frida

The holiday är den bästa!!!

2011-11-10 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0