Oliv-Hummus och en Diet Coke

Tjoballa Bacon!

Hoppas livet leker för dig, för mig är det faktiskt bra. Vädret är underbart även idag, gud vad solen påverka mitt humör mycket. Sitter på Starbucks nu, dricker en is-chai och kollar på folk som kommer in för att köpa kaffe. Tog med mig min Oliv-Hummis och en Diet Coke hit, bättre lunch kan man inte ha. Nu i denna sekund kom en kille och satte dig vid samma bord som mig, gullig college-kille...jag som tänkte jag skulle gå nu ju...nu får jag stanna lite längre;)... han ser ung ut men smart är han troligen eftersom de står MINES (nördskolan här i golden) på hans tröja!! Han har ett konstig tangentbord på datorn oxå, massa olika färger och text på varje tangent, är han kanske trög?

Ska gå och hämta L i skolan om en timme, blir att busa med henne innan hennes päron kommer hem från jobb. Ikväll hade jag tänkt gå på zumba, har inte varit där på hmm många gånger så ska bli skoj.

Nu ska jag strax plocka ihop mina saker, hörs senare!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är ju rolig:) Jag tror han är trög ;)

2011-11-30 @ 21:07:22
Postat av: pappsen

olivhummus låter gott gott tycker pa

2011-11-30 @ 21:14:36
Postat av: mammsen

Vadå bacon - du gillar ju inte bacon!

2011-12-01 @ 08:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0