Snart åker jag hem..

Igår när jag öppnade min mejl så fick jag en klump i magen när jag såg ett mejl, mejlet där det stod att mitt år snart är slut och det är dax att skicka in om önskemål när jag vill åka hem. Det är blandade känslor, nu är det nära, jag saknar min familj men jag vet hur jag kommer känna när jag väl är hemma.
Stter här och är sååå nära på att börja gråta vilken sekund som helst, lämna USA, något som blivit en trygghet för mig. Träffat min hostfamily varje dag och till och med dom som jobbar på Starbucks, kommer kännas wierd.

Nu ska jag lämna 3 önske datum när jag vill åka hem, måste fundera lite på hur jag vill göra, J&J har sagt att jag får bo hos dom under min 13onde månad men man vill ju inte känna sig ivägen.

Måste fundera på vad jag måste göra och se innan jag åker hem, PANIK!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0