Popcornsnöre

Hej jag vet jag är sämst!

Au.pair och Hostmumsmötet i Onsdags gick bra, dock var jag utmobbad som vanligt, hur kan folk vara så otrevliga. Visst det finns några i gruppen som är jättehärliga men man träffa bara dom på möten, hade aldrig klarat av att umgås med dom "privat". Min Pastasallad var iallafall godast,vissa hade med sig så äcklig mat så jag nästan klöktes när jag fick det i munnen. Stannade iallafall där till 9 innan jag åkte hemmåt mot Golden igen, tänkte jag skulle kolla Bonde Söker Fru men j*vla Tv4-play har stängt av vissa program så dom inte kan visas utomlands, lite elakt när dom haft de på hela tiden innan.

Torsdagmorgon blev det uppstigning vid 5.30, såklart hade trollungen också vaknat tidigt så blev bara att ta det lugnt och kollade lite film innan vi gjorde frukost och planerade dagen. Det var jättegrått hela förmiddagen så vi höll oss inne, gjorde popcorn-snören, höll på ganska länge innan lillfisen tröttnade och gjorde oss lunch istället. Eftersom L vaknade så tidigt så skulle jag lägga henne tidigare för nap, gick sådär eftersom hon verkligen inte ville sova så vi hade några brottningsmatcher innan jag fick henne till sängs, hon var så övertrött men till slut så.
När hon vaknade igen så läste vi lite innan J kom hem, hängde nere på mitt rum sedan resten av kvällen. Har kommit in en depp-period just nu då ingenting känns särskillt roligt och jag känner mig förvirrad över allt o alla. Gick och la mig iallafall vid 8.30 och kollade på lite "Fråga Olle dokumentär", knäppt program de där.

Imorse klockan 5.30 ringde klockan, jag skulle följa med min hostmum på spinningpass så slängde i mig en banan och gick bort till gympahallen. Körde på lite uppvärmning men efter ca 15 min så började det svartna framför mina ögon och jag var tvungen att gå till toan, när jag kom in där så började jag kallsvettas och känna att jag mådde illa, spydde upp min banan och tänkte "nu dör jag". Kom på att jag bode gått upp tidigare och kanske äta något mer vettigt, har väl insett att sådan tidigt morgonträning inte är något för mig. Satt i soffan utanför träningssalen medans dom andra tränade färdigt och sedan gick vi hem. Gick direkt och la mig igen när jag kom hem, låg och skakade i min säng men somnade till slut.
vaknade vid 11 och pratade på skype med Ville-bus, gud vad jag saknar honom. Gjorde mig iordning och cyklade till Starbucks, där jag sitter nu. Just nu är det ca 18 grader ute, fick ta av mig jackan medans jag cyklade, mycket skönt!

Ikväll får jag ser vad som händer, förra helgen skulle jag ju träffat Mr men han ställde in för han skulle jobba och i Torsdags ringde igen och ville byta dag till Ikväll istället för imorgon. Jag hoppas han står fast vid sina ord iallafall!

[där är en sak som är olika mellan Amerikanska killar och Svenska.... Om en amerikansk kille måste ändra på något man planerat så gör han inte en ny plan eller säger inte ens förlåt....om en kille i Sverige måste ändra planen så bestämer man ett nytt datum eller säger han iallafall förlåt.....]

Nu ska ja smutta vidare på min Is-Chai och kolla på folk som går förbi utanför fönstret.


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0