Worknight

TjenaTjena!

Har precis lagt en trött liten trollunge i sin säng precis, var lite tårar för mamma&pappa inte la henne men tror hon ska kunna somna snart. Jag ska slå på "Bonde Söker Fru" strax, har längtat hela dagen faktiskt.
Som sagt så jobbade jag kvällen idag, hämtade L vid halv 1 i skolan sen kom J hem men jag var sedan ledig till 4 då J skulle åka till jobbet, har inte blivit något vettigt gjort idag heller. Imorgon är en likadan dag, dock är L ledig hela dagen men både J&J är lediga till 3&4.

Jag "Live Chattat" med Norstroms nu ikväll också, var lite orolig att skorna inte fanns på lager för dom inte hade skickats idag men på "Live chatten" så berättade någon som hette Leah att dom skulle sändas om några få timmar så nu är jag icke orolig länge.

Nu ska jag kika vidare och hoppas på att trollungen somnar snabbt.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0