Yardhouse, Versace och Limited Edition

Så till slut kom vi till DownTown Denver igårkväll, dock blev det inget H&M. Maten var supergod som vanligt, tog mina vanliga Sliders Bearnaise (små hamburgare) och som vanligt tog jag med mig hem i box, dock glömde jag dom i någon annans kyl. Vi var DT ca 9 och vi kom inte från Yard House förens ca 12, dom var väldigt sega med allt tycker jag. När vi käkat klart åkte vi till närmsta spritaffär, köpte vin och åkte vidare mot Littleton där det var lite kalasfirande. Vi drack vin och hade supertrevligt men blev att gå och lägga sig "tidigt", men jag var trött så gjorde mig inget.

Imorse blev jag hemskjutsad vi halv 10, slängde på mig smink och sedan åkte jag DownTown till H&M för att spana in Versace-kläderna. Jag hade ju sagt från början att bara tightsen skulle med hem men slutade med att tightsen fick hänga kvar och 2 andra saker fick följa med hem, vad kan det vara?! Kände jag inte orkade kolla vidare på F21 och American Apperal som jag hade tänkt så åkte hemmåt igen.

Versace for H&M

Inte lilla H&M-påsen

Jag och min Versace-påse

November?

Tog en powernap när jag kom hem, fick myror i brallan efter ett tag så tog bilen bort till Walmart för att kika om dom hade kbar den billiga reväskan som fanns när Malin åkte hem, dom hade den fortfarande. (Som ni kanske har räknat ut så kommer inte EN väska + Handbaggage räcka till jag åker hem så får minst bli EN till).
När jag tröttnade där så åkte jag vidare hem igen där resten av "min familj" var, just de jag hyrde en film på vägen hem också, "It´s kind Of A Funny Story" hette den och var ganska wierd. Eftersom det var Lördag och jag var helt ensam så var det okej för mig att äta Pringles och Limited Edition Toblerone (passade med snötoppar här i CO)

ahh, nu kom jag på vem killen är lik..... Robert, min gamla klasskompis!



Nu ligger jag redo i sängen för att sova, jag är sjukt trött. Ska försöka att kolla på något tvprogram innan jag stänger mina Blå-Grå. Imorgon var det tydligen 85% att det blir H&M igen, ska inte hoppas för mycket efter gamla erfarenheter. Får se vad som händer annars imorn, fundera på att sova till jag vaknar, ingen väckaklocka här inte!

Godnatt alla glada och sura!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

ser att du har att göra ;)

2011-11-20 @ 14:09:10
Postat av: Fritt

Vad köpte du då?????!!!!

2011-11-20 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0