13th Floor Haunted House

Dax för mig att sova strax, får de hur det kommer att gå efter gårdagens skräckupplevelse.

Igår åkte jag till Littleton, käkade lite mat som jag hade med mig och sedan planerade vi kvällen. Mr har sedan en tid pratat om att han ville till ett Haunted House, eftersom jag inte ens vågar gå Hotell Gasten på Liseberg så var jag tveksam. Haunted House är som en spökrunda, man går som en laborint genom en KOLSVART lokal och sedan är det utklädda människor, 100 olika masker, ljud och obehagliga rum. Mr fick tag på VIP-biljetter så vi slapp stå i kön som var i 2 h och vi hann aldrig bli nervösa.

Jag trodde jag var säker i Mr´s sällskap men visade sig att han var mer rädd än jag, dock blundade jag nästan hela tiden men kände hur dom tog på mig. Dom sa att man inte fick röra någon av människorna och att dom inte kommer röra dig men det var bullshit. Jag hade sett bilder från stället på nätet innan och såg en äcklig man som var utklädd till en GRIS, såklart mötte jag blicken med grismannen inne på stället, han till och med tryckte upp "trynet" i ansiktet på mig och var jättenärgången, Mr berättade efteråt att han var nära på att slå till han för han var så närgången. Men detta är en av dom värsta sakerna i mitt liv som ja gjort, allt var så verkligt och alla var så hemska. Man såg vissa av dom utklädda utanför som pausade och då såg dom inte så äckliga ut men väl där inne med läskig musik och KOLsvart så är man inte lika tuff längre. Tyvärr tittade jag mest ner i golvet hela tiden, var nog tur för annars skulle jag nog haft mardrömmar inatt.

Vissa saker var jättecoola, t-ex så kom vi till ett rum där det var laserstrålar över hela rummet och när vi skulle gå igenom så var det täckt av tjocka nylontrådar som man fick trycka sig igenom och man kände hur någon tog en på benen och man mötte någon här och där, hemskt hemskt!...

Jag har blåmärken över mina armar över att Mr hoppade på mig 100 gånger, han aldrig sett en räddare kille. När vi väl kom ut därifrån så kände man hur svetten rann, magen och halsen gjorde ont efter att ha skrikit så mycket. Det är kul att har varit på ett Hauned House, riktigt amerikanskt. Jag har gjort det nu och kommer aldrig göra om det igen, Mr försöker få mig att gå till iaf ett till men ICKE, never ever again.


Tryck på bilden för att komma in på hemsidan!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Jill

Jaa jag såg det!!! så snygga :) hur lång blir du i dem? haha!

2011-10-03 @ 11:23:32
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

Allt bra?:D kram

2011-10-03 @ 22:30:31
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0