Brakfrukost med dessert + blommor på sängen...... inte varje dag!

Glömde ju berätta.....

Igår när jag vaknade upp hemma hos Mr så berättade han att han skulle på ett ärende och att jag skulle vara kvar där jag var och somna om. Efter ca. 30 min (jag hade inte somnat) så kom han in med blommor till mig, fina höstblommor som luktade underbart. Han sa till mig att ligga kvar till han sa till, orkade dock inte vänta men jag vill inte störa han vad han gjorde. Efter 1 h så kom han med en tallrik med världens godaste frukost, äggröra med svamp & lök, Bagel med Creamcheese och korv. När vi ätit färdigt hade han förberätt dessert som bestod utav karamelliserade äppel med pumpakaka och vaniljglass, smakade lite som äppelkaka fast mer pumpasmak (såklart).

Om jag var mätt efteråt? JO DE...men gottgott gottigottgott var det iallafall!

Kan ju säga att det är nog första gången i mitt liv som något gjort nå sådant för mig, blev faktiskt lite rörd. Var tvungen att fråga om jag fick ta med blommorna hem eller om han köpt dom till sig själv....kanske hade missförsått ju.... Småsaker gör mycket för mig.


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Det var inte illa!

Såna ska man vara rädd om!

2011-10-25 @ 09:46:46
Postat av: Trogen läsare

Vilken kille!!!

2011-10-25 @ 17:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0