Godaste Sussin (sushin) på länge

Tjabba Tjena Hallå!

Nu ligger man i sängen redo för att sova vilken sekund som helst. Dagen har inte varit något speciellt direkt, vaknade 06.15, lillan vaknade, jag gjorde frukost och klädde på lillan, lämnade lillan på skolan och gick hem, vilade lite innan jag tog mig ut för att lämna på ett brev till Sverige, hämtade lillan och stoppade henne i sängen för nap och J kom hem

Var meningen att jag skulle följa med Caroline till tatueringsstudion idag men missförstånd igen, körde till Littleton men fick vända när jag var utanför studion. Åkte vidare till Mills och kikade lite innan jag åkte vidare ner till Denver och käkade glass med Tess, Caroline och Linneá. Satt och snicknackade om allt möjigt, när det blev kallare ute så bestämde vi oss för att sära på oss, blev en hejdåkram till Caroline som åker hem till Sverige imorgon.

Jag och Tess åkte vidare till Lakewood och käkade Sussi (sushi), var nog de godaste på länge. Vi drack ett glas vin och hade myspys, Tess är bra hon!

Ska tydligen bli regn och snö imorgon här, idag var det 25 grader..hmmmm...Nu ska jag sova, imorgon är jag ledig.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0