Halloween in USA

Igår efter jobbet så slängde jag ihop alla min grejer och åkte till Littleton där Tess och gänget väntade. Jag tog med mig lite alkohol men påvägen dit så bestämde jag mig för att icke dricka nå alkohol under kvällen så jag kunde få med mig bilen till dit vi skulle och sedan kunde jag åka hem utan att tänka på att vara bakfull.

Min kostym ändrades fram och tillbaka igår. Det jag skulle vara från början var en vindruveklase, när jag såg dom andra så såg jag töntig ut och ångrade mig, flyttade ballongerna....blev Pamela Anderson, ångrade mig och åkte till affären och köpte toapapper och blev en Mumier med silikonbröst...... när jag insåg att toapappret inte skulle hålla så blev det min första ide, Vindruveklase.

åhhh vad jag skulle vilja vara ett av dom färgglada trollen (det är jag bakom masken asså)

Johan och Cody...ni ser vad dom är kanske?

Tess som en söt katt

Troll

En vindruveklase

Pamela Anderson

Mumier med sillisar

Vi åkte till en bar som hade liveband, alla var utklädda och jag smälte in där på baren. Det var många som kom fram till mig och berömde min kostym, även några som undrade vad jag var för något. Det kom till och med fram en kille och frågade om jag ville vara med i tävligen efter som jag var så kreativ, kanske skulle berättat att jag satte slängde ihop min kostym på 5 minuter, och jag tackade nej till tävlingen faktiskt.

jag och en läskig kille med tajt kinesisk klänning (jag vet mitt face men bju på de)


Hade nog inte haft en chans ändå om jag ställde upp i tävlingen

Det var kul och se hur seriösa är när det gäller Halloween. Ångrar att jag inte tog mer kort på alla som var där men några fick jag iallafall. Vid ca 01.00 åkte jag hem till Golden igen till en iskall säng, vaknade vid 04.00 av ett telefonsamtal+några sms som har förstört hela min dag idag. TackTack!

Kvällen var lyckad men är lite ledsen för jag inte kunde fira halloween och slippa tänka på att jag var tvungen att jobba dagen efter, min sista Halloween i USA var det iallafall.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: elin&ville

Gissa vem som vill vara ett troll?;)

2011-11-01 @ 06:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0