Inomhusdag utan Internet...inte lyckat!

Dagen har rullat på , man har inte varit jättesugen på att gå ut precis. Jag lämnade Lu i skolan och sedan har jag inte varit utanför på hela dagen efter de. När jag sedan skulle kolla på lite tv på datorn så hade internetet lagt av och var borta några timmar, jag klättrade på väggarna kan jag säga!

Det kom tillbaka nu ikväll efter 7 och ni kan ju gissa vart jag varit sen dess. Nu ligger jag och kollar på Bonde Söker Fru, får se om det är något mer att kolla på eller om jag ska försöka sova. Imorgon är jag ledig, det pratas om att det ska bli +-grader och därmed ska snön åka bort, hoppas inte det blir blask bara.

På kvällen kanske Mr kommer, måste ju visa vad jag köpt:P

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0