Ladiesnight in Golden


Snygga tjejer!

Dansar till ABBA

bara jag som tycker han är lik en i Tingsryd?


Igår blev det livat kan jag säga, Ladiesnight in Golden.

Igår var det jobb som vanligt, L var i skolan till halv 1 och sedan vägrare det lilla livet att sova även igår eftermiddag så blev ingen nap för den svenska nannyn heller. J&J jobbade sent igår så jag lagade middag till L också, vi avnjöt den goda Mac n´ Cheesen tillsammans med ett glas juice. När J kom hem så slängde jag på mig andra kläder, mer partyvänliga och drog till baren här i Golden. Mötte upp Caroline och Tess, ni kanske kan gissa att det blev lite livat där i DT Golden.

Ladiesnight = GRATIS DRICKA

Efter att ha druckit massa drinkar och valt musik, (ABBA såklart) så blev klockan stängningsdags och vi gick hem till mig, vid ca halv 4 somnade jag i min säng och vid 6 ringde klockan. Röda ögonen och en aningens huvudvärk så gick jag upp och åt lite frukost innan L vaknade, lika glad som vanligt att inte mamma och pappa var hemma när hon vaknade (NOT). Blev att slänga L kläder och möta upp Caroline och Tess på Starbucks, mysig frukost men ack så blåsigt det var.

cool nanny

en trött Tess

När dom andra tjejerna åkte hem så gick jag och L hem, lekte prinsessor och dansade till Katy Perry. Försökte gå ut och leka på lekplatsen men det kom världens blåst, jag fick hålla L hårt i handen så hon inte skulle trilla omkull.
Vid halv 5 kom J hem och jag lånade bilen bort till Mills Mall för jag ångrade mig på shortsen jag köpte i Tisdags. Tänkte jag skulle köpa lite annat för pengarna som jag fick tillbaka men hade glömt att dom bara ge tillbaka ett presentkort så fick inga pengar i min hand så blev att åka hem till huset igen.

Nu ligger jag i min säng, somnar faktiskt med tårar längs med min kind...ikväll igen.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: caroline

Men gumman då... jag blir också ledsen när du gråter! Du får ringa till mig istället så får jag muntrar upp dig!! <3

2011-10-07 @ 06:24:16
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/
Postat av: Eliz

nä, har han varit hos dig med??!!

2011-10-08 @ 18:35:56
Postat av: frida

han har ju klätt ut sig så att han kan spana på dig i Golden! Creapy

2011-10-10 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0