Last Farmetsmarket for this year

Sitter på Starbucks nu, försökte sova en stund innan men gick sådär så hamnade här istället. Idag har jag bytt ut min Chailatte mot Passion Lemonade och Isvatten, mycket gott mycket gott. Sitter och lyssnar på Rix FM på datorn nu och tittar ut genom fönstret, idag är det 32 grader och det är nästan för varmt ute.

Innan jag cyklade till SB åkte jag förbi Farmetsmarket, har varit varje Lördag hela Augusti och September, eftersom det är 1 Oktober idag så var det sista. Det är så mysigt att gå runt där och kolla på allt hantverk, färsk frukt och donuts som dom gör på plats. Det ligger precis nere vid vattnet på en stor parkering och bergen är i bakgrunden, underbart vackert.

Nu ska jag smutta vidare på min lemonade, ska försöka få tag på Mr.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Blev sugen på rootbeer nu!

2011-10-01 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0