Min insamling av Amerikanska mynt

HejHej!!

Händer inte allt för mycket här just nu, väntar på att det ska bli Onsdag.

Igår blev det en lugn dag för mig. Vaknade ganska så sent, tog datorn under armen och gick till Starbucks och njöt av vädret. Är så skönt att det är dåligt ca 2 dagar i rad och sen är supervärmen tillbaka. Hade med mig mina mynt också, det finns 5 olika mynt här i USA och man samlar på sig dom ganska så snabbt. Förra gången fick jag ihop $140 och denna gången $120, mynten är värda mer än man tror.
Det blev inte så mycket mer som hände, jag tog de lugnt hela dagen och det var faktiskt ganska skönt.

Mina pengar från förra insamlingen

Idag blir en lika lugn dag men med mera aktiviteter, snart kommer Carre och då börja våran roliga eftermiddag. Först ska vi på Manikyr&Pedikyr, vidare på Sushilunch och efter det blir det nog lite chill. Caroline måste hjälpa mig att packa, vi åker ju trotts allt imorgon. Ikväll ska vi hem till Caroline igen, vi ska käka middag med hennes hostfamily och sedan åker vi tillbaka till Golden igen ikväll.

Nu ska jag slänga på mig lite andra kläder, har jeans på mig nu men kände det var lite väl varmt ute nu för jeans.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Ni måste vara jätte rädda om er i den stora staden!

2011-10-11 @ 21:00:21
Postat av: pappsen

va går insamlingen till- behövande pappor?

2011-10-12 @ 06:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0