SNÖ?


SNÖ?

Idag varnade dom för snö och hade till och med skickat ut varningar till alla som går på skolan att det skulle bli oväder. Just nu ser det inte ut som att det ska komma någon snö iallafall, lite kallt i luften och i skuggan kanske men inge mer.

Just nu sitter jag på mitt absoluta favoritställe här i Golden. Starbucks. Det ligger DT Golden och man har koll på allt och alla är man sitter här. Tog lite sovmorgon imorse, behövde det kände jag (kanske inte). Tog cyklen till affären för att fixa en sak, köpte med mig lunch som jag sedan satt och smaskade på här där jag sitter nu.

I helgen är det ju Halloween, trodde det var nästa helg så lite eld i rumpan har jag nu. Har inte riktigt bestämmt vad jag ska vara iår, förra året var jag ju i Vampyr....vill inte vara det iår igen.


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0