Steamboat Springs!

Då har man landat på nytt ställe, för en vecka sedan låg man i sängen spänd för att man skulle till LA morgonen efter, nu är man i Steamboat Springs. Jag har bytt ut mina sommarkläder till vinterkläder, vi befinner oss i bergen och påvägen hit var det snö överallt, saknar solen och LA faktiskt.

Det är supervackert här, färgade träd överallt och riktigt höstväder. SB är egentligen en skidort men eftersom inte snön har kommit hit ännu så har såklart inga turister kommit hit heller, än. Vi bor i en lägenhet långt uppe så man har fin utsikt över hela Steamboat Springs.

När vi kom fram vid ca 4 så åkte vi vidare ner till DT Steamboat och badade på ett utomhusbad där vattnet är varma källor, dvs naturligt vatten. Vattnet var jättevarmt och skönt, inte så skönt när man väl var ovanför vattnet.
När vi var badat klart så åkte vi och handlade och sedan vidare hem till lägenheten där vi chillat nu ikväll, ätit lite middag och så.
Nu ligger jag redo i sängen för att kolla lite tv innan jag ska sova, imorgon ska vi hajka, det är det man gör när det inte finns snö här.

Godnatt!

Golden - Steamboat Springs

Snö, snö och snö

fin fint

Framme i Steamboat, detta är en av skidbackarna


P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Trogen följare...

Vilka otroligt vackra vyer! Ser fram emot bilderna från LA.

2011-10-19 @ 09:51:33
Postat av: mammsen

Ser ju jätte fint ut!

Höghöjdsträning blir det då, förstår jag!

Kul med kontrasterna, sommar ena dagen och vinter nästa.

puss o kram

2011-10-19 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0