Tankar i mitt huvud

Ligger redo för att sova strax, hela dagen har varit ett helvete för mig.

Igår fick jag ett samtal vid 04.00, jag svarar med min yrvakna röst och personen i andra änden tror att jag inte är ensam där mitt i natten pga min yrvakna röst, det läggs på och sedan malls jag ner av sms om både det ena och andra.

Försökte berätta att det var jag men det var mitt i natten och jag hade inte pratat på 4 timmar, men icke....det låg en kille i min säng...utan att jag visste om de.... ingen komplimang att låta som en kille heller så.

Idag har jag försökt lista ut vad JAG har gjort för fel och vad som kunnat missförstås så mycket. Jag har pratat med Tess och med min mamma och fick rådet att ligga lågt, och så får det bli.

Det som har hänt är inte okej, jag är värd något bättre och det har jag försökt intala mig själv och faktiskt insett att så är det.

Hur ska jag få personen att ens lita på mig.... livet är svårt!

Nu går jag och lägger mig, hoppas på att veckan som kommer blir bra och att jag vaknar upp som en ny människa imorgon!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0