"Everything works out", "This too shall pass"

Cha Cha (Tänker er Krillebooi)

Nu ligger jag i sängen och ska sova om en lite stund, tänkte jag skulle kolla senaste "Svenska Hollywoodfruar" ...måste ju se vad Gunilla gör för trögt denna gång.
Idag har varit en ganska lugn dag, L har varit ledig från skolan så vi har lekt hela långa dagen. I förmiddags gick vi till Storytime där dom idag läste om månen, himlen och stjärnor. Efter ST gick vi vidare till mataffären, jag skulle köpa ett kort och stackars lilla L fick följa med men hon skötte sig bra så hon fick en liten godisbit med sig hem. Väl hemma så åt vi lunch och när jag lagt L för nap så passade jag på att skypea med min familj hemma, saknar dom jättemycket just nu.

Finaste L och jag

L frågade om hon fick ta ett kort på mig

Efter ett tag så kom L upp, hon sov i ca 20 min, försökte lägga henne 2 gånger men gick inte. Blev att måla, klistra och spela memory innan pappa J kom hem. Har tagit det lugnt nu ikväll, åt middag med J&L och sedan hamnade jag på mitt rum. Är inne i en dålig period just nu, jag har panik över mitt liv just nu.
Jag saknar Sverige, min familj och vänner men ändå kommer jag sakna USA när jag väl åker härifrån. Jag har panik över vad som kommer hända när jag kommer hem, vad kommer hända med allt jag påbörjat här i USA, finns väl bara en sak att göra...vänta och se vad som händer.

På sistone har jag fått gråtattacker såhär på kvällen, vet inte varför... troligen paniken i mitt huvud.

Jag hoppas det kommer bli bra iallafall,

"everything works out", "This too shall pass"...Du är en klok man Mr T!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0